Estrategias metodológicas para la enseñanza colectiva del corno francés en edades infantiles y juveniles : jugar, pensar y sentir la música como ejes motivadores del trabajo colectivo en el aprendizaje musical
Date
2021-02-04Authors
Mosquera Brand, Walter JuniorDirectors
Samper Arbeláez, AndrésPublisher
Pontificia Universidad Javeriana
Faculty
Facultad de Artes
Program
Maestría en Música
Obtained title
Magíster en Música
Corporate Author(s)
Walter Junior Mosquera Brand
Type
Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Maestría
COAR
Tesis de maestríaShare this record
Citación
Metadata
Show full item record
PDF documents
English Title
Methodological strategies for the collective teaching of French horn in children and young ages : playing, thinking and feel the music as motivating axes of the work collective in musical learningResumen
Este trabajo de investigación, es una aporte y acercamiento a los niños y jóvenes que inician su exploración en el corno francés. Las actividades y experiencias plasmadas, buscan motivar y aprender a través de juego y el trabajo colaborativo.
Abstract
This research work is a contribution and approach to children and young people who begin their exploration of the French horn. The activities and experiences embodied, seek to motivate and learn through play and collaborative work.
Spatial coverage (cities)
Bogotá (Colombia)Spatial coverage (Municipalities of Colombia)
Bogotá, D.C. (Bogotá, Colombia)Spatial coverage (departments of Colombia)
Cundinamarca (Colombia)Spatial coverage
ColombiaThemes
Maestría en música - Tesis y disertaciones académicasMetacognición
Música instrumental
Música para corno
Google Analytics Statistics
Collections
- Maestría en Música [134]